-->

Pencarian Lowongan Kerja


Lowongan Kerja PT Kertas Nusantara



Lowongan Kerja – PT.Kertas Nusantara


ELECTRICAL, code : EL


a. Technician
b. AC Technician


1. Education background min. D3 degree in Electrical
2. Familiar with PLC & PVD programs
3. Preferred as Electrical Technician at a big industry with high voltage strong current distribution
4. Experience with AC drive (b)


CHEMICAL PLANT, code : CP


Operator
Education background min.D3 Chemical engineering


FIBRELINE, code : FB


AFO/ Tester
Education background min. Senior High school


QUALITY ASSURANCE, code : QA


a. Laboratory Technician
b. QC Technician
c. R&D Technician


1. Education background min. D3 degree in chemical engineering/ chemical analytic
2. Familiar with MS. Office


Other Qualification :


1. Male
2. Min English passive
3. Eager to work as part of team work


How To Apply: HUMAN RESOURCES SECTION
PO. BOX. 110, TANJUNG REDEB 77300
Email : ewidiasari@kertas-nusantara.com
Cc:recruitment@kertas-nusantara.com


Job Location (City) :: Berau, kalimantan Timur
Job Type : : Contract
Salary : : Negotiable



0 comments

Post a Comment

Servis Komputer Panggilan Jakarta Timur
Konsultasi Perpajak Jasa Konsultan Keuangan dan Pajak.
Jualan Rumah | Situs iklan rumah gratis.
Service Komputer Panggilan Computer Sales & Services.
Lukman Blog Blog Lukman Computer Security and News.
Setting Internet Tips & Trik Setting Internet Modem.
Free Proxy Indonesia Kumpulan Proxy Gratis Ip Indonesia.
Pajak & Akuntansi Jasa Accounting, Audit Laporan Keuangan dan Tax.
Servis Komputer Depok Margonda Panggilan
Jasa Pelaporan Pajak